1. Αποστολή Προϊόντων
Οι παραγγελίες μέσω του ηλεκτρονικού καταστήματος αποστέλλονται σε 1-3 εργάσιμες μέρες, μέσω των συνεργαζόμενων εταιρειών Ταχυμεταφορών (Courier). Μπορείτε να επιλέξετε την εταιρεία Ταχυμεταφορών της αρεσκείας σας, αλλά αν συντρέχουν ιδιαίτεροι λόγοι, η τελική επιλογή θα γίνει από εμάς με βάσει τον τόπο προορισμού της αποστολής.
2. Κόστος μεταφορικών
Το κόστος των μεταφορικών για όλες τις ΜΗ ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ ανά παραγγελία για όλη την Ελλάδα είναι 3,5€ μέχρι 2Kgr/παραγγελία. Για κάθε επιπλέον 1Kgr υπάρχει προσαύξηση στο κόστος αποστολής κατά 1 ευρώ. . Για τις αποστολές σε όλες τις ΔΥΣΠΡΟΣΙΤΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ υπάρχει προσαύξηση στο κόστος αποστολής κατά 2,5ευρώ μέχρι τα πρώτα 2Kgr και για κάθε επιπλέον 1Kgr υπάρχει προσαύξηση στο κόστος αποστολής κατά 1 ευρώ. Σε αυτές τις περιπτώσεις, πρώτα ενημερώνεται ο πελάτης για το συνολικό κόστος και εφόσον συμφωνήσει, πραγματοποιείται η αποστολή.
ΓΙΑ
ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΕΣ ΑΝΩ ΤΩΝ 350€, Η ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΕΙΝΑΙ ΔΩΡΕΑΝ.
ΕΛΑΧΙΣΤΗ ΕΠΙΤΡΕΠΟΜΕΝΗ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ 12€
Παραγγελίες μικρότερες των 12€ μπορούν να πραγματοποιηθούν μέσω του καταστήματος μας στο marketplace του skroutz (πατήστε εδώ για γρήγορη μετάβαση).
3. Αντικαταβολή
Δεν υποστηρίζουμε σαν τρόπος πληρωμής την αντικαταβολή.
4. Τρόποι Πληρωμής
Οι παραγγελίες που πραγματοποιούνται
μέσω του ηλεκτρονικού μας καταστήματος, μπορούν να εξοφληθούν με τους παρακάτω
τρόπους
|
Εθνική Tράπεζα: Αρ. Λογαριασμού: 31444978485 IBAN: GR1901103140000031444978485 |
|
Alpha Bank: Αρ. Λογαριασμού: 541002002024755 IBAN: GR8501405410541002002024755 |
|
Tράπεζα Πειραιώς: Αρ. Λογαριασμού: 5069093730001 IBAN: GR3101720690005069093730001 |
Σε περίπτωση εξόφλησης με κατάθεση
σε τραπεζικό λογαριασμό, ΠΡΕΠΕΙ
ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ στην αιτιολογία να αναγράφεται ο αριθμός παραγγελίας που θα σας
έχει αποσταλεί στο email που θα έχετε δηλώσει κατά την εγγραφή σας στο ηλεκτρονικό
μας κατάστημα.
5.
Ασφάλεια συναλλαγών
Όλες
οι πληρωμές που πραγματοποιούνται με χρήση κάρτας διεκπεραιώνονται μέσω της
πλατφόρμας ηλεκτρονικών πληρωμών "Alpha e-Commerce" της Alpha Bank και χρησιμοποιεί κρυπτογράφηση TLS 1.2 με πρωτόκολλο κρυπτογράφησης 128-bit (Secure Sockets Layer - SSL). Η κρυπτογράφηση είναι ένας τρόπος κωδικοποίησης της
πληροφορίας μέχρι αυτή να φτάσει στον ορισμένο αποδέκτη της, ο οποίος θα
μπορέσει να την αποκωδικοποιήσει με χρήση του κατάλληλου κλειδιού.
Κατά την πληρωμή με πιστωτική κάρτα, μεταφέρεστε σε ασφαλές περιβάλλον της συνεργαζόμενης τράπεζας Alpha Bank και η εταιρεία μας δεν αποθηκεύει κανέναν αριθμό πιστωτικής κάρτας.
6. Επιστροφή προϊόντων χωρίς παραλαβή
Σε περίπτωση που δεν παραλάβετε την παραγγελία σας από την εταιρεία Ταχυμεταφοράς για χρονικό διάστημα που ορίζουν οι ίδιες, η παραγγελία σας θα επιστραφεί στην εταιρεία μας. Σε αυτή την περίπτωση μπορείτε να διεκδικήσετε το ποσό που πιθανόν θα μας έχετε καταβάλει (τραπεζική κατάθεση, κάρτα) για την παραγγελία σας, αφού αφαιρεθεί από αυτό το ποσό των συνολικών εξόδων της αποστολής των προϊόντων προς εσάς (βλέπε παραπάνω "Κόστος μεταφορικών"), καθώς και τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων προς εμάς, τα οποία είναι ίσα με τα έξοδα αποστολής.
Η Εταιρεία δεν φέρει ευθύνη για τυχόν καθυστερήσεις στην εκτέλεση (συμπεριλαμβανομένης της παράδοσης) που οφείλονται σε ανωτέρα βία και όχι σε εμάς, όπως πανδημίες, απεργίες, πλημμύρες, θεομηνίες, τρομοκρατικές ενέργειες, κ.λ.π
7.
Αλλαγή Προϊόντων
Σε περίπτωση παραλαβής ελαττωματικού ή κατεστραμμένου προϊόντος ή κάποιου άλλου ιδιαίτερου λόγου, είναι δυνατή η ανταλλαγή του προϊόντος που σας έχει αποσταλεί με νέο. Σε αυτή την περίπτωση, θα πρέπει αρχικά να ΣΥΜΠΛΗΡΩΣΕΤΕ ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΑ την φόρμα "ΕΠΙΣΤΡΟΦΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ", όπου εκεί θα πρέπει να μας εξηγήσετε το λόγο για τον οποίο επιθυμείτε την αλλαγή και να μας γνωστοποιήσετε το νέο προϊόν που θέλετε να σας αποσταλεί σε περίπτωση που δεν υπάρχουν διαθέσιμα αποθέματα του ίδιου προϊόντος.
Το
νέο προϊόν θα πρέπει να είναι ίσιας ή μεγαλύτερης αξίας από το επιστρεφόμενο
προϊόν.
Εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σας το συντομότερο δυνατόν και θα σας αναφέρουμε εάν εγκρίνεται ή όχι η αλλαγή. Εφόσον εγκριθεί η αλλαγή, επιστρέφετε το προϊόν με την ίδια courier με την οποία το παραλάβατε. Το προϊόν θα ελεγχθεί και εφόσον βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία σε αρίστη κατάσταση και δεν έχει επέλθει καμία φθορά σε αυτό, θα σας αποσταλεί το νέο προϊόν.
Το κόστος της αποστολής (βλέπε παραπάνω "Κόστος μεταφορικών") του νέου προϊόντος, το κόστος της αποστολής του επιστρεφόμενου προϊόντος (τα οποία είναι ίσα με τα έξοδα αποστολής) προς εμάς, τα επιβαρύνεστε εσείς.
Δεν επιτρέπεται η αλλαγή προϊόντος το οποίο έχει ήδη
αλλαχθεί μια φορά.
8.
Επιστροφή προϊόντων με επιστροφή χρημάτων (Υπαναχώρηση)
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα (Άσκηση Δικαιώματος Υπαναχώρησης Νόμος 2251/1994 Άρθρο 3ι Παρ.1) να επιστρέψει τα ΜΗ ΑΝΟΙΓΜΕΝΑ προϊόντα, εντός 15 ημερών από την αγορά τους, με την ίδια courier με την οποία τα παρέλαβε. Προϋπόθεση για την επιστροφή του προϊόντος είναι να βρίσκεται στην αρχική του συσκευασία άθικτη, να μην έχει επέλθει καμία φθορά σε αυτό, να μην έχει γίνει αποσφράγισή του και να επιστραφεί μαζί με το προϊόν η απόδειξη λιανικής.
Σε αυτή την περίπτωση, αφού παραλάβουμε το προϊόν, σας επιστρέφουμε τα χρήματα σας (καθαρή αξία προϊόντος που αρχικά καταβάλατε και όχι τα τυχόν έξοδα αποστολής και αντικαταβολής που καταβάλατε κατά την αποστολή του προϊόντος και αφού αφαιρεθούν από την προαναφερόμενη καθαρή αξία του προϊόντος τα έξοδα επιστροφής - βλέπε παραπάνω "Κόστος μεταφορικών").
Η επιστροφή των χρημάτων γίνεται εντός 10 ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος, μέσω τραπεζικού λογαριασμού που θα μας δηλώσετε, με τυχόν τραπεζικά έξοδα να βαρύνουν τον πελάτη.
Στο επιστρεπτέο ποσό θα αφαιρεθούν τα αρχικά έξοδα αποστολής (3,5€), εφόσον η αποστολή έγινε δωρεάν.
Επιτρέπεται η επιστροφή χρημάτων μόνο σε προϊόντα κανονικής
τιμής.
Επιστροφή προϊόντων με ταυτόχρονη επιστροφή χρημάτων δεν είναι
δυνατή για προϊόντα ειδικής προσφοράς
Μαζί
με το προϊόν, θα πρέπει να επιστραφεί συμπληρωμένο το έντυπο "Δελτίο
Επιστροφής" που θα σας έχει αποσταλεί μαζί με την παραγγελία σας
Όλες
οι επιστροφές θα πρέπει να αποστέλλονται στη διεύθυνση μας.
ΔΕΝ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΠΙΣΤΡΟΦΗΣ ΣΕ ΠΡΟΪΟΝ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΦΟΡΕΘΕΙ -
ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΕΙ.
9.
Ακύρωση Παραγγελίας
Σε περίπτωση μη αποστολής της παραγγελίας από εμάς, σε χρονικό διάστημα 20 ημερών από την καταχώρησή της, ο πελάτης έχει κάθε δικαίωμα να την ακυρώσει, γνωστοποιώντας μας την πρόθεσή του μέσω email στο info@time4shoes.gr.
Σε
περίπτωση που το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο και δεν δύναται να παραδοθεί
εντός 20 ημερών από την καταχώρησή της παραγγελίας, είμαστε υποχρεωμένοι
να ενημερώσουμε τον πελάτη μέσω email και εφόσον το
επιθυμεί να προχωρήσει στην ακύρωση της παραγγελία, γνωστοποιώντας μας την
πρόθεσή του μέσω email στο info@time4shoes.gr.
Και
στις 2 παραπάνω περιπτώσεις είμαστε υποχρεωμένοι να σας επιστρέψουμε ολόκληρο
το ποσό που τυχόν έχετε καταβάλει κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας, μέσω
τραπεζικού λογαριασμού που θα μας δηλώσετε.